Click here to revoke the Cookie consent

NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY - FAQ

  • Kedy mi príde kupón?
    keyboard_arrow_down
    Kupón Vám zašleme e-mailom do 24 hodín po zaplatení a spárovaní platby v našom systéme. Kupón si môžete stiahnuť vo Vašom osobnom profile.
  • Aké sú moje prihlasovacie údaje?
    keyboard_arrow_down
    Prihlásite sa vždy e-mailovou adresou, ktorú ste zadali v objednávke služby a použijete heslo, ktoré Vám bolo poslané do e-mailu. Účet sme Vám vytvorili pri prvej objednávke. Ak heslo neviete v e-maile nájsť, môžete si ho jednoducho vyresetovať a zmeniť podľa seba.
  • Môžem zakúpený kupón vrátiť?
    keyboard_arrow_down
    Nevyužitý a časovo neprepadnutý kupón môžete stornovať do 14 dní od jeho zakúpenia. Stačí nám napísať z autorizovaného e-mailu, z ktorého ste vykonali objednávku na podpora@miestnosti.sk. Po uplynutí 14. dní je potrebné obrátiť sa a informovať priamo u poskytovateľa a dohodnúť sa s ním na riešení. Prosíme o pozorné prečítanie si VOP.
  • Kedy a od koho dostanem daňový doklad?
    keyboard_arrow_down
    Daňový doklad vystaví vždy poskytovateľ služby priamo pri využití kupónu. Portál Miestnosti.sk je v pozícií sprostredkovateľa služby, tzn. že predmetnú službu zákazníkom priamo neposkytuje. Viac vo VOP
  • Nepamätám si svoje prihlasovacie heslo? Ako sa prihlásim?
    keyboard_arrow_down
    Pri zabudnutí/strate hesla si môžete požiadať o vygenerovanie nového hesla na tejto stránke.
  • Je možné kupón kúpiť pre niekoho iného?
    keyboard_arrow_down
    Áno, všetky kupóny sú prenosné, takže ich môžete venovať alebo darovať svojim blízkym a príbuzným. Následne sa daná osoba preukáže priamo u poskytovateľa s vytlačeným kupónom.
  • Kedy najneskôr je potrebné zaplatiť zakúpenú službu?
    keyboard_arrow_down
    Ak platíte prevodom, službu Vám zarezervujeme a na platbu máte čas 3 pracovné dni. Ak budete platiť kartou alebo internet bankingom, platby sa nám pripíšu automaticky. Ak by sa vyskytol akýkoľvek problém s platbou, pre ktorú nemôžete uhradiť objednávku do 3 pracovných dní, napíšte nám a radi Vám pomôžeme problém vyriešiť.
  • Sú moje peniaze bezpečne odoslané?
    keyboard_arrow_down
    Predaj na našej stránke prebieha prostredníctvom platobnej brány, resp. internet bankingu a prostredníctvom banky. Vaše peniaze sú v každej transakcii v bezpečí. Miestnosti.sk nemá prístup ani neuchováva údaje o Vašej platobnej karte.
  • Ako použiť zakúpený kupón?
    keyboard_arrow_down
    Všetky informácie sú uvedené na kupóne, ktorý obdržíte po zakúpení. Kupón si ideálne vytlačte alebo uložte do smartfónu alebo elektronicky predložte poskytovateľovi pri uplatnení.
  • Môžem zakúpený kupón vrátiť?
    keyboard_arrow_down
    Áno, môžete zakúpený kupón vrátiť do 14 dní od zakúpenia, pokiaľ to nie je v rozpore s VOP Miestnosti.sk, prosíme o dôkladne prečítanie si.
  • Čo nastane, ak expiruje kupón?
    keyboard_arrow_down
    Pri každej objednávke si zvolíte konkrétny termín alebo obdobie rezervácie služby na našej stránke. Ak sa v daný termín nedostavíte a kupón nevyužijete, kupónu vyprší platnosť. Poskytovateľ Vám ale podľa svojho rozhodnutia môže kupón akceptovať alebo ho zmeniť na iný dátum. Je to už samozrejme na vzájomnej dohode medzi zákazníkom a poskytovateľom.
  • Ako funguje portál Miestnosti?
    keyboard_arrow_down
    Fungujeme ako sprostredkovateľ služby vďaka kolektívnemu nakupovaniu, snažíme sa čo najjednoduchšie ponúknuť na jednom mieste rôzne miestnosti bez zbytočného zdĺhavého surfovania po iných portáloch pre zákazníkov.

Nenachádza sa tu Vaša otázka? Napíšte nám


faq